poniedziałek, 2 marca 2015

Ze mną dzieje się źle...

Na wstępie chciała bym was bardzo przeprosić za to że zaniedbuje blog a zarówno przez to was ponieważ nie dodaje nowych postów. W sumie coś tam dodaje bo raz na jakiś dłuższy czas dodam recenzje jakiegoś kosmetyku i nic więcej. Kurczę nie poznaje siebie ;( To nie jest mój pierwszy blog... miałam inne wcześniej i nie było takiej sytuacji. Codziennie dodawałam nowy post a jak nie to przynajmniej co 2 czy 3dni. Hmm... może coś się we mnie wypaliło ? Sama już nie wiem czym to jest spowodowane...

Zakładając tego bloga chciałam go poświęcić życiu czyli temu co się dzieje u mnie i urodzie czyli kosmetykom : nowościami, recenzjami, wpadkami kosmetycznymi itp.. kurczę ale jakoś mi to nie wychodzi :(. Wiem użalam się nad sobą pisząc to wszystko zamiast wziąć się za siebie a na dodatek wy to czytacie i na pewno myślicie różnie o mnie. A może ten post właśnie da mi kopa w d*** i w końcu zacznę blogować tak jak powinnam już dawno... oby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz