niedziela, 22 lutego 2015

Recenzja - "ASTOR" Skin Match Blush - Róż do policzków

Dziś przychodzę do was z Recenzją Różu do policzków z Astor Skin Match Blush w odcieniu 001 Rosy Pink. Przez długi czas nie używałam żadnego różu ponieważ nie mogłam znaleźć odpowiedniego odcienia dla mnie przez to że mam jasną karnację i nie chciałam sobie zrobić krzywdy jakimś za ciemnym odcieniem. Używam go już od paru tygodni i wydaje mi się że trafiłam idealnie :) 



Producent:
Róż prasowany o jedwabistej tekturze, przeznaczony jest do modelowania i rozświetlania twarzy. Nadaje naturalnego, zdrowego blasku i długo się utrzymuje. Odcienie różu zostały specjalnie dobrane do zestawu tak, aby idealnie się uzupełniały. Formuła produktu utrzymuje się do 9 godzin. Skład nie zawiera parabenów. Komorowe etui zostało wzbogacone o lusterko i miękki pędzel. Produkt testowany dermatologicznie. 


Skład:
MICA, TALC, DIMETHICONE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, MAGNESIUM STEARATE, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, [May Contain/Peut Contenir/+/-:TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), D&C RED NO. 30 (CI 73360), D&C RED NO. 7 CALCIUM LAKE (CI 15850), FD&C BLUE NO. 1 ALUMINUM LAKE (CI 42090), IRON OXIDES (CI77491, CI 77492, CI 77499) ,ULTRAMARINES (CI 77007)].


Cena: 30zł


Pojemność: 8,29g


Plusy:
+kolor
+opakowanie
+wydajność
+konsystencja
+trwałość
+lusterko


Minusy:
-pędzelek


Opinia:
Tak jak wcześniej wspomniałam mam jasną karnację i ciężko mi było odpowiedni róż do policzków dla siebie znaleźć z tego powodu. Używam tego różu od paru tygodni i jestem bardzo zadowolona ponieważ bardzo długo się utrzymuje bez poprawek, konsystencja jest na tyle dobra że bardzo łatwo nakłada się go na pędzelek i rozciera a poza tym ciężko nim sobie zrobić krzywdę. Nie wielka ilość wystarczy aby podkreślić policzki i rozświetlić je. 


4 komentarze:

  1. Też jestem bladziochem strasznym i uwielbiam ten róż. Faktycznie ciężko sobie nim zrobić krzywdę, jest bardzo subtelny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest świetny... bladziochy nie maja łatwo w dobieraniu odcieni

      Usuń
  2. Świetny ten róz ;)
    co powiesz na wspolna obserwacje ? :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń