piątek, 13 lutego 2015

Recenzja - Miss Sporty, Liquid Concealer (Korektor w płynie z witaminami E i C)


Nie wiem dlaczego ale nigdy wcześniej nie używałam korektora w płynie tylko byłam wierna korektorowi w sztyfcie. Miałam już dość go ponieważ za bardzo odznaczały się moje nie doskonałości... Więc postanowiłam zakupić jakiś w postaci płynnej i skusiłam się na Miss Sporty, Liquid Concealer (Korektor w płynie z witaminami E i C) .



Producent:
Lekki korektor w płynie, z witaminami E i C (by pielęgnować skórę) Nadaje się zarówno pod oczy jak i do maskowania niedoskonałości cery. 
W Polsce dostępny w dwóch odcieniach.

Cena:
około 9zł

Plusy:
+ niska cena, 
+ trwały, 
+ nie ściera się zbyt szybko,
+ dobrze kryje 
+ rozświetla

Minusy:
- brak

Moja opinia:
Są dostępne w Polsce dwa odcienie a ja posiadam ten korektor 001 Light czyli ten jaśniejszy ponieważ mam jasną karnacje oraz używam jasnego podkładu. Jestem bardzo zadowolona z niego ponieważ nie wielka ilość bardzo dobrze radzi sobie z nie doskonałościami, utrzymuje się dość długo bez poprawek, niska cena, dobra dostępność, delikatnie rozświetla.. Jak mi się skończy z pewnością zakupie następny.  

6 komentarzy:

  1. na zdjęciu wydaje się dość ciemny, ale jeśli jest dobry i Ci pasuje, to dlaczego nie :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie na zdjęciu wyszedł za ciemno.. ale jest na prawde jasny...

      Usuń
  2. Skoro napisałaś , że nie ma minusów to musi być idealny ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jest idealny :) jak narazie minusów nie zauważyła..

      Usuń
  3. Ciekawe jak poradzi sobie z moimi sińcami pod oczami, ale za taką cenę warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj spróbuj :) mam nadzieje że sobie jakoś poradzi.. cena niska więc można testować

      Usuń