poniedziałek, 2 marca 2015

Recenzja - Garnier, Skin Naturals, Płyn micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej

Płyn micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej z firmy Garnier jest po prostu dla mnie idealny. Od wieli lat używałam zawsze do zmywania makijażu mleczko ogórkowe do demakijażu z firmy Ziaja ponieważ wydawało mi się że jest najbardziej odpowiednie dla mojej twarzy. Niestety musiałam się bardzo mocno nagimnastykować żeby zeszedł całkowicie... Więc postanowiłam poszukać coś nowego dla mnie aż skusiłam się na Garnier, Skin Naturals, Płyn micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej.


 Garnier, Skin Naturals, Płyn micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej



Producent:
Płyn micelarny 3 w 1 to prosty sposób, by usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę (twarz, oczy, usta) za pomocą jednego gestu. Nie wymaga spłukiwania.
To pierwszy inteligentny produkt oczyszczający od Garniera, w którym została zastosowana technologia miceli. Nie musisz już trzeć, by pozbyć się zanieczyszczeń i makijażu - micele wiążą je niczym magnes. Efektem jest idealnie czysta skóra bez pocierania. Bezzapachowy.

Skład:
Aqua, Hexylene Glycol, Glycerin, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Poloxamer 184, Polyaminopropyl Biguanide.

Pojemność:
400ml

Cena:
ok 20zł

Plusy:
+ pojemność
+ wydajność
+ dostępność
+ działanie
+ odświeża twarz
+ nie podrażnia oczu
+ cena - biorąc pod uwagę wydajność i pojemność 20zł to na prawdę nie jest dużo

Minusy:
- brak

Moja opinia:
Na prawdę ten płyn micelarny mogę w 100% polecić. Używam go od miesiąca a zauważyłam dopiero nie wielkie zużycie chociaż jest w codziennym użytku. Bardzo dobrze zmywa makijaż przy nie wielkiej ilości produktu, odświeża twarz, nie podrażnia. Można go łatwo wszędzie dostać, bardzo często jest na promocji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz