poniedziałek, 26 stycznia 2015

"Wkręceni 2" - Film / Recenzja

Nie przepadam za polskimi filmami ale tym razem się wybrałam na "Wkręceni 2". Ponieważ byłam zaproszona przez koleżankę i jej chłopaka. Miałam wątpliwości co do tego filmu bo polski ale miałam miłe zaskoczenie co do tego filmu. 

Wkręceni 2

Obsada: 

Małgorzata Socha - Klementyna

Marta Żmuda Trzebiatowska - Dolores Madeiros

Bartosz Opania - Zenobiusz Kozioł

Barbara Kurdej - Szatan -  Jadźka

Paweł Domagała - Tomek Zarówny  "Szyja" / Miki Mazur

Filip Bobek - Leo Brant

Antoni Królikowski - Stop klatka

Anna Mucha - Reżyserka

Marcin Perchuć Marcin Pierchuć - Psychiatra

Leszek Lichota Leszek Lichota - Lufa


Gatunek : 
Komedia

Oryginalny tytuł : 
Wkręceni 2

Reżyseria :
 Piotr Wereśniak

Scenariusz :
 Piotr Wereśniak

Muzyka : 
Maciej Zieliński

Montaż :
 Milenia Fiedler

Data premiery :
 16 stycznia 2015 (Kino)


"Wkręceni 2" to kontynuacja komedii Piotra Wereśniaka z 2014 roku. Tym razem bohaterowie znani z pierwszej części filmu - z Szyją (Paweł Domagała) i Fikołem (Bartosz Opania) na czele - ruszą na podbój stolicy i polskiego showbiznesu.
Po ostatnich przygodach na prowincji, przyjaciele rozstali się i rozjechali po świecie. W rodzinnym mieście pozostał jedynie Szyja, czyli Tomek Zarówny - jak zawsze posłuszny swojej ukochanej żonie. I to właśnie on wpada tym razem w kłopoty.
Pracując na autostradzie, Szyja poznaje przypadkiem agentkę gwiazd Klementynę (Małgorzata Socha). Seksowna blondynka porywa go na kilka dni do Warszawy. Jeszcze tego samego dnia Tomek zmienia się w prawdziwego celebrytę. A jego żona - słynna Jadźka (Barbara Kurdej - Szatan) postanawia sprowadzić go do domu, choćby i siłą.


Moja opinia:
Tak jak wcześniej pisałam nie przepadam za polskimi filmami i mam zawsze wątpliwości czy będzie dobry i nie będę żałowała. A jednak ten film mnie miło zaskoczył :) bardzo dobra obsada, cały film praktycznie się prze śmiałam... Świetnie zrobiony film lekki, śmieszny i bardzo dobrze się ogląda. Jeżeli ktoś lubi się pośmiać to jak najbardziej polecam. Oglądałam "Wkręceni" cz.1 była fajna i śmieszna ale o wiele lepsza jest cz.2.. Polecam ! :)











2 komentarze:

  1. Byłam w kinie na pierwszej części i również byłam mile zaskoczona! :) Dobry film jak na "polskie komedie", które ostatnimi czasy wcale nie są takie kiepskie ;) Myślę, że polskie kino pnie się w górę:)

    http://zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też tak myśle... polecam ogladnij sobie cz.2 poniewaz jest jeszcze lepsza

      Usuń