środa, 28 stycznia 2015

Recenzja - Syoss Farba do włosów Mahoniowy Brąz 4-2

Wiem wiem recenzja, recenzja i jeszcze raz recenzja... Macie na pewno dość tego że ciągle się pojawia recenzja kolejnego kosmetyku. W sumie też bym w końcu miała bo ileż można ;p Ale postaram się na jakiś czas zaprzestać dodawania recenzji kosmetycznych. A dotrzymam słowa ? Tego właśnie nie wiem więc wole nie obiecywać. W tym poście chciała bym się troszkę wypowiedzieć na temat Farby do włosów Schwarzkopf Syoss Farba do włosów Mahoniowy Brąz nr 4-2. 


Producent:
SYOSS Color to profesjonalnej jakości koloryzacja, którą można wykonać w domu. SYOSS Color, trwała koloryzacja stworzona przy udziale i testowana przez fryzjerów oraz stylistów, oferuje wysoce skuteczną formułę z unikalną mieszanką intensywnych pigmentów, która nadaje intensywny i precyzyjny efekt koloryzacji oraz profesjonalne pokrycie siwych włosów. Odżywka Color Seal z pielęgnacyjnym kompleksem Nutri-Care, wzbogacona prowitaminą B5 i proteinami pszenicy, daje profesjonalną pielęgnację po koloryzacji. Odbudowuje włosy od wewnątrz i chroni ich powierzchnię, aby lśniły zdrowym blaskiem.


Cena:
17zł przynajmniej zazwyczaj się z taką ceną spotykałam najczęściej. Ja zakupiłam tydzień temu w Rossmannie za 11 zł z groszami więc można stwierdzić że cena waha się 11-12zł. 


Moja opinia:
Jak zobaczyłam ten kolor to się po prostu zakochałam w nim. Za czym zakupiłam tą farbę poczytałam na jej temat i muszę przyznać że komentarze były bardzo różne. Niestety napotkałam się z większością negatywnych ale postanowiłam jednak zakupić i zaryzykować. Miałam jasne odrosty i nie najlepiej to wyglądało szczególnie że prawie od połowy już były ciemniejsze włosy. Więc bez wahania zafarbowałam włosy :) Aplikacja farby bardzo prosta i szybka. Hmmm... kolor wyszedł nawet dobrze... Chodź nie do końca jednolity przez te odrosty. Ale na pewno za farbuje te włosy ponownie za miesiąc. Polecam tą farbę :)





4 komentarze:

  1. Używałam miodowy blond i chyba raz lawy. Za każdym razem kolor był jednolity, przepiękny, a włosy miękkie. Tylko niestety wystarczyły dwa standardowe mycia, nawet i zwykłym szamponem dziecięcym bez silnych SLSów, a kolor szedł się bujać. Spływał jakby to była szaponetka :/ I tak przestałam ich używać. Ale odcień miodowego blondu był świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz pare rezy myłam włosy i narazie jest ok i mam nadzieje ze jak najdluzej sie utrzyma... kolor swietny

      Usuń
  2. ja nie farbuuje wlosow, wiec w ogole nie mam doswiadczenia jesli chodzi o farby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakos zaczełam jakis czas temu i tak mi zostało...

      Usuń